Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Επιστολή παραίτησης

Το Δ.Σ. του Μορφωτικού Συλλόγου Ανεμωτισίων Λέσβου, σήμερα 19 Σεπτεμβρίου 2016, μετά από επιστολή παραίτησης του τακτικού μέλους Παντελή Στέλιου, αποφάσισε την αντικατάστασή του με το β΄ επιλαχόντα Χρήστο Ατσικβάση, κατόπιν μη αποδοχής της πρότασής μας στον α΄ επιλαχόντα Ευστράτιο Στρατήλα. Ευχαριστούμε τον κ. Παντελή Στέλιο για την έως τώρα συνεισφορά του στο Σύλλογο. 

Προς τον πρόεδρο του Δ.Σ του
ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΕΜΩΤΙΣΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ

                                                                                           Ανεμώτια 19/09/2016

Αγαπητέ πρόεδρε

Κατόπιν ώριμης σκέψης και αντιλαμβανόμενος ότι δεν είμαι σε θέση να ανταποκριθώ στις στοιχειώδεις υποχρεώσεις μου ως μέλος του Δ.Σ του συλλόγου, λόγω της απόφασής μου να διαμένω για μεγάλο χρονικό διάστημα στην Ανεμώτια, αποφάσισα και υποβάλλω με το παρών την παραίτησή μου ώστε να διευκολύνω το έργο του Δ.Σ του συλλόγου.
Παραμένω με όλες μου τις δυνάμεις κοντά στο σύλλογο και είμαι πρόθυμος να συμβάλλω σε όσες δράσεις είναι εφικτή η συμμετοχή μου.

Με πολύ αγάπη και εκτίμηση

Στέλιος Παντελής

Δεν υπάρχουν σχόλια: