Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Συνέντευξη με τον υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο του Δήμου Δυτικής Λέσβου, Πέτρο Βοσκόπουλο

Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς
Είμαι ο Πέτρος Βοσκόπουλος , 56 ετών, απόστρατος αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού, γεννηθείς στην Άντισσα Λέσβου και πατέρας ενός 26 χρόνου αγοριού.

Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τα κοινά του τόπου σας
Ως συνταξιούχος έχω αρκετό χρόνο και διάθεση να βοηθήσω τα χωριά μας.
Ποια είναι η σχέση σας με την Ανεμώτια
Στην Ανεμωτια έχω περάσει τα χρόνια της εφηβείας μου, ερχόμενος από την Άντισσα, αφού διορίστηκε ο πατέρας μου ως ιερέας του χωριού. Τώρα προσφέρω τη βοήθεια μου στην ποδοσφαιρική ομάδα του Ατρόμητου.

Θεωρείτε σημαντικό να είναι οι νέοι άνθρωποι δεμένοι με την ιδιαίτερη πατρίδα τους
Σίγουρα είναι σημαντικό γιατί έχοντας καινούριες ιδέες , δύναμη και ζωντάνια μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη των χωριών τους.

Ποιος είναι το όραμα σας για την πόλη σας
Το όραμα μου είναι τα χωριά να αποκτήσουν ζωή , ειδικά το χειμώνα. Να αναπτυχθεί περισσότερο η αγρό κτηνοτροφία καθώς και να αξιοποιηθούν τουριστικά. Το σημαντικότερο όμως όλων είναι να δοθούν κίνητρα ώστε να γυρίσουν οι νέοι στα χωριά μας.

Ποιες είναι οι πέντε πρώτες κινήσεις που θα προωθήσετε την επόμενη μέρα
Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση γιατί ο Δήμος Δυτικής Λέσβου είναι ένας νεοσύστατος δήμος . Θα πρέπει να γίνουν όλα από την αρχή και τα προβλήματα είναι πολλά.
Βασικότερο πρόβλημα ,που θεωρώ ότι πρέπει να λυθεί άμεσα, είναι η αγροτική οδοποιία. Ελπίζω να έχω μια πολύ καλή συνεργασία με τους τοπικούς προέδρους των χωριών μας γιατί κάθε χωριό έχει και τις ιδιαιτερότητές του.

Πιστεύετε ότι οι δήμοι πρέπει να στηρίζουν τους τοπικούς συλλόγους
Η στήριξη των τοπικών συλλόγων από το Δήμο είναι ζωτικής σημασίας γιατί με αυτόν τον τρόπο δε θα χαθούν τα ήθη και έθιμα του τόπου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: