Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Καλοτάξιδος Παναγιώτη!!!

Σε λίγες μέρες κυκλοφορεί ο πρώτος προσωπικός μου δίσκος.
Μια δουλεία με πολυ μεράκι και αγάπη. Ένας δίσκος που με το
Πρώτο άκουσμα μυρίζει Λέσβο. Σαντούρι βιολί και Κιθάρα.
Το όνομα αυτού..." Σκοποί της Λέσβου "
περιλαμβάνει δεκατρείς οργανικούς παραδοσιακούς σκοπούς απο την ιδιαίτερη πατρίδα μου. Όμως αυτή η ιδέα δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί δίχως την πολύτιμη βοήθεια κάποιων ανθρώπων και νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια. Ευχαριστώ θερμά τον Στέλιο Καρύδα που έπαιξε Κιθάρα και με το δεξιοτεχνικό του παίξιμο έδωσε παλμό στον δίσκο, τον Λαμπρό Λιάβα για τα υπέροχα λόγια και τον σπουδαίο πρόλογο που έγραψε, τον Δημήτρη Μαυροφοράκη και την RGB STUDIOS για τις φωτογραφίες, τον δάσκαλο μου Δημήτρη Κοφτερό για τις πολύτιμες συμβουλές του και ολα όσα μου προσέφερε απλόχερα αυτα τα χρόνια, την Ράνια Βέργου για την καλλιτεχνική επιμέλεια και όλη την οικογένεια μου για την αγάπη και την ψυχολογική και οχι μονο υποστήριξη.
Ο Νίκος Οικονομίδης είναι ενα σημαντικό κεφάλαιο στην ζωή μου οχι μονο σαν συνάδελφος αλλα σαν φίλος. Νίκο σε ευχαριστώ για όλα και είναι πολλά.
Σε ευχαριστώ που έπαιξες στον δίσκο ειναι πραγματικά τιμή μου, σε ευχαριστώ για την ηχογράφηση και την μίξη στo studio της oikonomidis music. Σε ευχαριστώ που δούλεψες αμέτρητες ώρες για να πετύχεις κατι μαγικό...
Τελος ευχαριστώ ολους εσάς που με την αγάπη σας μου δώσατε το έναυσμα για να υλοποιήθει ενα παιδικό μου όνειρο.
Καλή ακρόαση
Με τιμή Π.Βέργος

Δεν υπάρχουν σχόλια: