Τετάρτη 10 Απριλίου 2019

Συνέντευξη με την συγχωριανή μας υποψήφια Δημοτική Σύμβουλο στο Δήμο Νέας Σμύρνης Ευγενία Ταράνη


Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάειΠείτε μας λίγα λόγια για εσάς

Ονομάζομαι Ευγενία Ταράνη και είμαι δικηγόρος Αθηνών. Σπούδασα πολιτικές επίσημες και νομική και από το 2015 ασκώ μάχιμη δικηγορία. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Νέα Σμύρνη Αττικής και κατάγομαι από την Ανεμώτια και τη Βατούσα Λέσβου. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, νιώθω ότι έχω δυο πατρίδες την Νέα Σμύρνη και την Μυτιλήνη. Είμαι έντονα πολιτικοποιημένο άτομο καθώς πιστεύω ότι η νέα γενιά θέλει και μπορεί να αλλάξει το πολιτικό σκηνικό της χώρας.

Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τα κοινά του τόπου σας

 Έχοντας γεννηθεί και ζήσει από μικρή στη Νέα Σμύρνη είχα την ευκαιρία να βιώσω τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα του να ζει κανείς σε αυτό τον τόπο. Είμαι οπαδός του ρητού «ότι δεν σ αρέσει άλλαξε το» και ξέρω ότι οι αλλαγές δε έρχονται από τον καναπέ μας. Θεωρώ ότι ως νέα γυναίκα και επαγγελματίας έχω την όρεξη την διάθεση και την ικανότητα να προσφέρω στον τόπο μου δραστικά και αποτελεσματικά. Γι αυτό το λόγο κατέρχομαι ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος με την παράταξη του νυν δημάρχου μας Σταύρου Τζουλακη-Νέα Σμύρνη Πόλη Πρότυπο.

Ποια είναι η σχέση σας με την Ανεμώτια

Ο πατέρας μου Μιχάλης Ταράνης, τον οποίο δυστυχώς έχασα πρόσφατα γεννήθηκε και μεγάλωσε στο χωριό μας η δε μητέρα μου Ελισάβετ Ταράνη πέρασε τα παιδικά της χρόνια στην Βατούσα. Θυμάμαι πολλά από τα παιδικά μου καλοκαίρια να τα περνάω στην Μυτιλήνη μαζί με την οικογένεια μου και την γιαγιά μου Ευγενία Ταράνη η οποία πάντοτε φρόντιζε να μου μεταδίδει τις αναμνήσεις από τον τόπο της και να με κάνει να τον αγαπήσω εξίσου. Θεωρώ ότι είναι χρέος του καθενός μας να τιμά τις ρίζες του και την ιδιαίτερη πατρίδα του σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής του.

Θεωρείτε σημαντικό να είναι οι νέοι άνθρωποι δεμένοι με την ιδιαίτερη πατρίδα τους

 Η ιδιαίτερη πατρίδα μας δεν είναι μια ανάμνηση. Είναι η ρίζα μας, ο τόπος αναφοράς μας, η ανατροφή μας και οι αξίες μας. Δεν είναι απλώς σημαντικό, είναι απαραίτητο να είμαστε δεμένοι με την ιδιαίτερη πατρίδα μας για να συνεχίζουμε τις παραδόσεις και να κρατάμε ζωντανές τις ηθικές μας αξίες.

Ποιος είναι το όραμα σας για την νέα Σμύρνη

Το όραμα μου είναι να συμβάλλω στο να γίνει η Νέα Σμύρνη ένας ονειρεμένος τόπος διαβίωσης. Οραματίζομαι ποιότητα ζωής, καθαριότητα, οργάνωση, περιορισμό της γραφειοκρατίας και προστασία των συμπολιτών μου, ειδικά εκείνων που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.

Ποιες είναι οι πέντε πρώτες κινήσεις που θα προωθήσετε την επόμενη μέρα

Η πρώτη κίνηση που θα προωθήσω είναι προγράμματα για την βελτίωση της διαβίωσης της τρίτης ηλικίας και των παιδιών. Επίσης, ενέργειες για την προστασία των ζώων. Ταυτόχρονα θα επικεντρωθώ στον περιορισμό της γραφειοκρατίας και την απλοποίηση των διαδικασιών που συνδέονται με αιτήματα των πολιτών. Ακόμα, θα ήθελα να έχω την ευκαιρία να συμβάλλω σε δράσεις που σχετίζονται με τον περιβάλλοντα χώρο της νέας Σμύρνης και τέλος, θα ενισχύσω δράσεις για την ασφάλεια των πολιτών.

Πιστεύετε ότι οι δήμοι πρέπει να στηρίζουν τους τοπικούς συλλόγους

Η Νέα Σμύρνη είναι μια προσφυγική γειτονιά. Γνωρίζουμε όλοι ότι οι πατρίδες μας θα μείνουν ζωντανές στην μνήμη μας αν προσπαθήσουμε εμείς να μεταδώσουμε στις επόμενες γενιές αυτή την ανάμνηση. Οι τοπικοί σύλλογοι πρέπει να ενισχύονται γιατί έτσι ενισχύεται η ιστορική μνήμη και ο πολιτισμός

Δεν υπάρχουν σχόλια: