Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Συνέντευξη με τον συγχωριανό μας, υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο στο Δήμο Παλαιού Φαλήρου Δημήτρη Μητρέλλο


Η εικόνα ίσως περιέχει: τον Dimitris MitrellosΠείτε μας λίγα λόγια για εσάς

Είμαι ο Δημήτρης Μητρέλλος 54 ετών έγγαμος πατέρας δυο κοριτσιών της Κατερίνας και της Ιγνατίας (Νάντια) και εσχάτως και παππούς. Ασχολούμαι με επιχειρήσεις εστίασης στο Παλαιό Φάληρο και στον Άλιμο.

Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τα κοινά του τόπου σας

Αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά γιατί ο χρόνος που έχω στη διάθεση μου είναι αρκετός για να εκτελέσω επαρκώς οποιαδήποτε καθήκοντα μου ανατεθούν και παράλληλα αισθάνομαι στην πιο κατάλληλη φάση της ζωής μου για να μοιραστώ τις εμπειρίες και τις δεξιότητες που έχω αποκομίσει από την άσκηση των επαγγελματικών μου καθηκόντων όλα αυτά τα χρόνια.

Ποια είναι η σχέση σας με την Ανεμώτια

Στην Ανεμώτια έχουν γεννηθεί και οι δυο γονείς μου, η αδερφή μου κι εγώ. Αγαπώ τον τόπο καταγωγής μου και το αποδεικνύω σε κάθε ευκαιρία.

Θεωρείτε σημαντικό να είναι οι νέοι άνθρωποι δεμένοι με την ιδιαίτερη πατρίδα τους

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να είναι οι νέοι άνθρωποι δεμένοι με την ιδιαίτερη πατρίδα τους, αρκεί να μην υπάρχουν αντιλήψεις και συμπεριφορές από ορισμένους που εμποδίζουν στην ανάπτυξη αυτού του αισθήματος.

Ποιος είναι το όραμα σας για την πόλη σας

Το όραμα μου για την πόλη διαμονής μου είναι να γίνει όσο το δυνατόν πιο ασφαλής, πιο καθαρή και πιο οργανωμένη γίνεται. Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθώ σε περίπτωση που εκλεγώ.

Ποιες είναι οι πέντε πρώτες κινήσεις που θα προωθήσετε την επόμενη μέρα

Οι πέντε πρώτες κινήσεις για να προωθηθούν από έναν μόνο άνθρωπο είναι αδύνατο αν αυτός είναι υποψήφιος Δημ. Σύμβουλος γιατί σε κάθε περίπτωση θα κληθεί να αναλάβει έναν τομέα. Παραπάνω από έναν τομέα μπορεί να αναλάβει μόνο οποίος εκλεχθεί σαν Δήμαρχος. Πάντως υποθετικά και μόνο θα απαριθμήσω πέντε προτεραιότητες μου.
Α) Ανασύσταση Δημ. Αστυνομίας με πιο ενεργό ρόλο σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια των δημοτών.
Β) Έλεγχος, καθαρισμός και οργάνωση στο κομμάτι του περιβάλλοντος με πλήρη πρόσβαση προς αυτό όλων των κοινωνικών ομάδων.
Γ) Προσπάθεια επίτευξης μεγάλης έκπτωσης στα εντός ορίων του Δήμου μας νοσηλευτικών ιδρυμάτων που υπάρχουν, ως αντισταθμιστικά οφέλη προς τους δημότες.
Δ) Προσπάθεια εξεύρεσης λύσης για το παρκάρισμα στην καρδιά της πόλης μας, αποσυμφόρηση της κίνησης και ενίσχυση των καταστημάτων του Δήμου μας με διάφορες κινήσεις.
Ε) Οργάνωση, ενίσχυση  και ανάδειξη των αθλητικών σωματείων του Δήμου με σκοπό την όσο μαζικότερη ενασχόληση των νέων με τον αθλητισμό.

Πιστεύετε ότι οι δήμοι πρέπει να στηρίζουν τους τοπικούς συλλόγους

Τέλος ναι πιστεύω ότι οι Δήμοι έχουν χρέος να στηρίζουν τους τοπικούς συλλόγους και εδώ θέλω να τονίσω ότι ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου το κάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: